HRVATSKI DATACENTAR

POSLOVNI LINUX HOSTING SERVERI U ZAGREBU

100% HRVATSKI HOSTING

Hrvatski datacentar. Centralno upravljačko sučelje (cPanel), antivirusna zaštita, vatrozid, backup podataka na dnevnoj i tjednoj bazi. Korisnička podrška 24/7/365. Brza registracija svih domena!

99.9% DOSTUPNOST USLUGA

Od 2012. godine umjesto klasičnih servera koristimo najsuvremeniju cloud Linux hosting platformu. Svi serveri su redundantni. Minimalni zajamčeni Up-Time iznosi 99,5%, a realni 99,9%!

30 DANA BESPLATNO

Isprobajte svoj budući web hosting prije kupnje! Nudimo Vam 30 dana potpuno besplatnog probnog razdoblja bez ikakve ugovorne obveze ili ograničenja. Kontaktirajte nas bez obveze!

HOSTING PAKETI

PRILAGOĐENI VAŠIM POTREBAMA

Plan-600

15

kn
/mjesečno

(PDV nije uključen)

600 MB disk. prostora

cPanel sučelje
neogr. E-mail adrese
Antivirusna zaštita
Antispam zaštita
...


60 GB Bandwidth
Smještaj 2 domene


HR DATACENTAR
Linux

Naruči

Plan-1000

25

kn
/mjesečno

(PDV nije uključen)

1000 MB disk. prostora

cPanel sučelje
neogr. E-mail adrese
Antivirusna zaštita
Antispam zaštita
...


100 GB Bandwidth
Smještaj 5 domena


HR DATACENTAR
Linux

Naruči

Plan-1500

35

kn
/mjesečno

(PDV nije uključen)

1500 MB disk. prostora

cPanel sučelje
neogr. E-mail adrese
Antivirusna zaštita
Antispam zaštita
...


150 GB Bandwidth
Smještaj 8 domena


HR DATACENTAR
Linux

Naruči

Plan-2000

50

kn
/mjesečno

(PDV nije uključen)

2000 MB disk. prostora

cPanel sučelje
neogr. E-mail adrese
Antivirusna zaštita
Antispam zaštita
...


200 GB Bandwidth
Smještaj 10 domena


HR DATACENTAR
Linux

Naruči

Plan-3500

60

kn
/mjesečno

(PDV nije uključen)

3500 MB disk. prostora

cPanel sučelje
neogr. E-mail adrese
Antivirusna zaštita
Antispam zaštita
...


350 GB Bandwidth
Smještaj 13 domena


HR DATACENTAR
Linux

Naruči

Plan-6000

70

kn
/mjesečno

(PDV nije uključen)

6000 MB disk. prostora

cPanel sučelje
neogr. E-mail adrese
Antivirusna zaštita
Antispam zaštita
...


500 GB Bandwidth
Smještaj 15 domena


HR DATACENTAR
Linux

Naruči

Plan-9000

90

kn
/mjesečno

(PDV nije uključen)

9000 MB disk. prostora

cPanel sučelje
neogr. E-mail adrese
Antivirusna zaštita
Antispam zaštita
...


600 GB Bandwidth
Smještaj 18 domena


HR DATACENTAR
Linux

Naruči

Plan-12000

110

kn
/mjesečno

(PDV nije uključen)

12000 MB disk. prostora

cPanel sučelje
neogr. E-mail adrese
Antivirusna zaštita
Antispam zaštita
...


700 GB Bandwidth
Smještaj 20 domena


HR DATACENTAR
Linux

Naruči

Česta pitanja

Web hosting je usluga smještaja Vaših internetskih stranica na serveru kako bi one bile 24/7 dostupne posjetiteljima putem interneta, te omogućuje smještaj podataka vezanih uz Vaše web stranice na server koji je povezan na internet brzom vezom (internet linkom). Općenito bez web hostinga Vaše internetske stranice ne bi bile vidljive i dostupne posjetiteljima putem interneta. Ono po čemu se ENGRAM poslovni web hosting razlikuje od tradicionalnih pružatelja web hosting usluga je činjenica da su svi naši web hosting paketi smješteni na cloud hosting infrastrukturi, a ne na klasičnom dijeljenom serveru. Kako su svi resursi redundantni, naša usluga stoga je pouzdanija, stabilnija i brža od usluga većine drugih pružatelja web hosting usluga.

- naši serveri, odnosno naša cloud hosting platforma smještena je u našem zakupljenom vlastitom datacentru koji se nalazi u Zagrebu, odnosno svi Vaši podaci smješteni su u Republici Hrvatskoj.

- dugogodišnjim iskustvom, jamčimo da će sve naše usluge biti dostupne 99,5% vremena godišnje. U to se vrijeme, međutim, ne uračunava vrijeme nedostupnosti servisa zbog, primjerice, više sile, pada sustava operatera ili globalnog hakerskog napada na poslužitelje u Hrvatskoj. Pozivamo Vas da pažljivo pregledate naše Uvjete korištenja kako biste bili sigurni što ulazi, a što ne ulazi u jamstvo dostupnosti. Međutim pored spomenutog napominjemo kako se nikad do sada nije dogodilo da su naše usluge bile dostupne manje od 99.8% vremena godišnje, a naš UpTime je redovito gotovo 100% (Realno 99,9%).

- iza nas stoji punih 18 godina uspješnog poslovanja, usavršavanja i iskustva zajedno s našim IT partnerima u pružanju poslovnih web hosting usluga. Naša je zadaća od samog početka bila i ostala svojim korisnicima pružati najbrži, najkvalitetniji i najpouzdaniji web hosting po pristupačnim cijenama. Isprobajte ENGRAM poslovni web hosting i uvjerite se sami. Isprobajte svoj budući web hosting prije kupnje! Nudimo Vam 30 dana potpuno besplatnog probnog razdoblja bez ikakve ugovorne obveze ili ograničenja. Kontaktirajte nas bez obveze!

- da, možete. ENGRAM Vam prije narudžbe poslovnog web hosting paketa nudi besplatno testiranje u razdoblju od 30 dana. Ako se odlučite za naš web hosting i naručite neki od hosting paketa, probnih 30 dana se ne uračunava u pretplatno razdoblje. Korištenje 30 dnevnog probnog razdoblja možete zatražiti prije narudžbe web hosting paketa. 
Napominjemo da nakon narudžbe web hosting usluga, 30 dnevni probni period ne odobravamo.

- naš ENGRAM poslovni web hosting možete naručiti klikom na neki od ponuđenih hosting paketa koristeći elektroničku poštu, nakon čaga pristiže službena ponuda na Vaš e-mail. Za  sva dodatna pitanja u svezi web hosting-a, ali i ostalih usluga koje nudimo možete nas kontaktirati telefonski ili putem e-maila.

- sve naručenu web hosting uslugu aktivirat ćemo odmah po evidentiranju Vaše uplate, a najkasnije u roku od 24 sata od vidljive uplate. Napomena vezana za domene: - za neke od domena poput .com, .biz, .info ili naplatne .com.hr sama aktivacija može trajati do 48 sati.

- da, naravno. Za cijelo vrijeme korištenja naših poslovnih hosting usluga u bilo koje doba možete prijeći na veći ili manji hosting paket. Ukoliko to želite učiniti slobodno nas kontaktirajte na e-mail, uz napomenu da zahtjev za promjenom web hosting paketa mora biti poslan s e-mail adrese korisnika s koje je narudžba prvotno pristigla i aktivirana. Vezano za samu promjenu web hosting paketa - sama promjena u tehničkom smislu je besplatna, te ne postoje nikakvi dodatni troškovi. Međutim, kod promjene web hosting paketa na veći ili na manji dolazi do promjene u cijeni web hosting paketa. Stoga se prilikom promjene web hosting paketa na veći naplaćuje razlika u cijeni web hosting paketa, a kod promjene web hosting paketa s većeg na manji obavlja se povrat sredstava na korisnički račun, pod uvjetom da ne postoji prekoračenje hosting paketa. Za sva dodatna pitanja slobodno nas kontaktirajte.

- za produljenje hosting paketa ili domena, prije datuma njihovog isteka morate uplatiti naknadu za njihovo produljenje sukladno ponudi za produljenje koju ste primili uz obavijest o isteku automatski poslanu 30 dana ranije. Molimo Vas da vodite računa o tome da domene ne produljujemo ukoliko do datuma njihovog isteka ne primimo naknadu za produljenje. Ako točno do datuma isteka hosting paketa ne primimo naknadu za produljenje, hosting paket će se automatski deaktivirati 1 (jedan) dan nakon isteka ponude, a nakon toga će biti privremeno suspendiran na razdoblje od 15 dana. Ako ni do isteka tog dodatnog razdoblja (odnosno ukupno 15 dana nakon isteka hosting paketa) ne primimo uplatu za produljenje hosting paketa, svi podatci koji su bili pohranjeni na hosting paketu bit će trajno obrisani jer će se smatrati da korisnik ne želi više produljiti svoj zakupljeni web hosting paket ili domenu/e. 

- općenito ukoliko više ne želite koristiti naše hosting usluge, molimo da s Vaše kontakt adrese e-pošte pošaljete obavijest o otkazivanju usluge na našu e-mail adresu u kojoj ćete navesti na koje se točno usluge otkazivanje odnosi. Razlog otkazivanja nije nužno navesti. (Napomenu u svezi povrata preplaćenih sredstava za zakupljene web hosting usluge možete pročitati u Ugovoru / Uvjetima korištenja web hosting usluga - točke 1.1, 1.2 i 1.3)

Poštovani, radi bržeg i lakšeg pristupa informacijama izdvojili smo učestala pitanja i odgovore iz djelokruga rada i podešavanja tehničkih parametara servera. Pitanja i odgovori se učestalo ažuriraju i dopunjuju kako bi svim našim korisnicima pružili što pouzdanije i ažurne informacije. Ukoliko smatrate da bi trebalo hitno nešto nadopuniti ili dodatno objaviti slobodno nam se obratite na našu adresu elektroničke pošte  ili nas slobodno nazovite. Vaši upiti primjedbe, pohvale i zapažanja nama su dragocjeni.

- svojem e-mailu možete pristupiti uvijek putem Webmail sučelja. Opcionalno možete podesiti primanje e-mailova na svom računalu pomoću raznih email klijenata npr. Gmail, Outlook, Mozilla Thunderbird, Windows Live Mail, etc.

- webmail je e-mail klijent implementiran kao web aplikacija kojoj se pristupa pomoću internetskog preglednika i omogućava slanje i primanje vaše elektroničke pošte s bilo koje lokacije koja ima pristup internetu. Korisnici naših hosting paketa imaju mogućnost korištenja Webmaila u sklopu upravljačkog sučelja, kojem mogu pristupiti pomoću svoje domene. Na primjer ukoliko Vaša domena glasi www.nazivdomene.hr, Webmail aplikaciji pristupate na adresi webmail.nazivdomene.hr ili www.nazivdomene.hr/webmail. Pomoću Webmail programa možete vidjeti mailove bez potrebe za konfiguracijom dodatnih e-mail programa kao što su npr. Outlook, Thunderbird, etc. Ponuđeni programi za baratanje elektroničkom poštom su RoundCube i Horde.

Uvod: SMPT ili Simple Mail Transfer Protocol je standardni protokol za slanje e-mailova preko interneta. SMTP rabi TCP port 25 ili 465 koristeći SSL pa ponekad možete imati problema u slanju poruka u slučaju da Vaš ISP ima zatvoren port 25 zbog zaštite od spama. U tom slučaju treba postaviti odlazni e-mail server koristeći SSL. POP3 ili Post Office Protocol version 3 je standardni mail protokol koji se rabi za primanje e-mailova s udaljenog servera na lokalni email klijent. POP3 omogućuje Vam da preuzmete poruke pošte na svoje lokalno računalo i čitate ih čak i kada ste offline. POP3 obično rabi port 110 ili 995 koristeći SSL. IMAP ili Internet Message Access Protocol je mail protokol koji se rabi za pristupanje e-mailovima na udaljenom web serveru s lokalnog klijenta. Dok POP3 protokol pretpostavlja da je samo jedan klijent povezan na mailbox, IMAP protokol omogućuje istovremeno povezivanje više klijenata. IMAP je prikladan za Vas ako će Vašim mailboxom upravljati više korisnika. Zadani port za IMAP protokol je 143 ili 993 koristeći SSL. 

POP protokol: - Internet veza potrebna je samo za primanje i slanje e-mail poruka. Email poruke preuzimaju se u cijelosti i mogu se čitati bez internetske veze. Sve poruke preuzimaju se i brišu sa servera čime štedite zakupljeni web prostor. Protokol ima mogućnost preuzeti i ujedno ostaviti kopiju poruke na serveru. Mogućnost skidanja samo zaglavlja prije preuzimanja elektroničke poruke u cijelosti. Ovaj protokol se preporuča ukoliko email porukama pristupate sami najčešće s jednog računala i nemate potrebu da više ljudi prati isti email.

IMAP protokol: - E-mail poruke se nalaze na serveru i dostupne su cijelo vrijeme i s bilo kojeg mjesta koji ima Internetsku vezu. E-mail poruke možete preuzimati s više uređaja odjednom bilo da se radi o računalu, mobitelu, tabletu, etc. Sinkronizacija se obavlja između svih uređaja i servera, npr. ukoliko obrišete poruku na jednom od uređaja i na ostalima će se ista obrisati. Ukoliko odaberete IMAP protokol potrebno Vam je više zakupljenog prostora na serveru, jer ne zahtjeva prostor za email poruke na uređaju na kojem radite. Ovaj protokol se preporuča ako više korisnika provjerava i odgovara na isti e-mail, s ciljem što brže sinkronizacije i kvalitetnijeg praćenja e-mail poruka.

- Webmail aplikaciji pristupate na adresi www.nazivdomene.hr/webmail. Odaberete opciju "Configure Mail Client". Ukoliko na popisu ne vidite skriptu za automatsko konfiguriranje svog e-mail klijenta, možete ručno upisati sve generirane postavke. Opcionalno sve instrukcije mogu biti prosljeđene na Vaš privatan e-mail. Preporučujemo upotrebu POP3 preko SSL/TLS ili IMAP preko SSL/TLS protokola jer oni pružaju povećanu sigurnost za vaše interakcije s udaljenim poslužiteljem pošte. Kako pristupiti Webmail aplikaciji i saznati e-mail postavke objašnjeno je u sljedećih nekoliko koraka:

1. KORAK - pristupite Webmail aplikaciji (npr. www.nazivdomene.hr/webmail)
2. KORAK - unesite svoju e-mail adresu
3. KORAK - unesite svoju lozinku
4. KORAK - kliknite na gumb "Prijava" (eng. Log in)
5. KORAK - potražite odjeljak "Ostale značajke Web pošte" (eng. Other Webmail Features) i kliknite na opciju "Konfigurirati klijenta pošte" (eng. Configure Mail client)
6. KORAK - ovaj korak je opcionalan. Sve prikazane postavke e-mail adrese, radi naknadne konfiguracije možete poslati na svoj privatan e-mail npr. Gmail.

Napomena: - za uspješno završno konfiguriranje tj. slanje e-mail-ova morate se autorizirati. Što to znači? Da u postavkama odlaznog servera (eng.: Outgoing, SMTP) potražite opciju Autorizacija ili eng. "Authentication" i odaberete identifikaciju lozinkom (to je lozinka Vašeg e-maila). Obavezno potvrdite opciju SMTP autentičnosti ili eng. "My outgoing server (SMTP) requires authentication" i pritisnete opciju eng. "Use same settings as my incoming mail server". Ukoliko prilikom konfiguriranja e-maila dođe do prekida veze s internetom, a time i sa serverom ili pošaljete previše upita prema serveru s krivim podacima, postoji mogućnost da Vas naš server automatski blokira prema Vašoj trenutnoj IP adresi. Ukoliko dođe do toga molimo Vas da nas kontaktirate ili resetirajte Vaš router kako biste dobili novu "čistu" IP adresu.

- ukoliko koristite IMAP protokol, primate veću količinu mail poruka, a ne održavate tj. brišete zaprimljene i odlazne mailove, vrlo brzo može doći do prekoračenja kvote nakon čega nećete moći primati nove poruke. Ovaj problem moguće je riješiti na način da se prijavite u cPanel sučelje i kliknete na ikonu eng. "Email Accounts". Pronađite Vaš e-mail račun na kojem se napunio sandučić i kliknete na opciju eng. "Manage". Povečate kvotu na opciji eng. "Allocated Storage Space" na željenu vrijednost i kliknete na potvrdni gumb eng. "Update Email Settings" za kraj. Napomena: - opcija neograničeno eng. "Unlimited" postavlja vrijednost kvote na maksimalnu vrijednost ograničenu zakupljenim prostorom web hostinga.

IP adresa ili IP broj (eng. Internet Protocol address) je jedinstvena brojčana oznaka računala na internetu. Svako računalo koje je povezano na Internet mora imati jednoznačno dodijeljenu IP adresu. Te adrese su nužne da bi se paketi upućeni s izvorišnog računala mogli preusmjeriti do odredišnog.  Kliknite za prikaz Vaše trenutne IP adrese!

- općenito automatska zaštitu od brute-force napada blokadom IP adrese uvijek je uključena. Ukoliko se korisnik želi prijaviti  na svoj korisnički račun (npr. e-mail, FTP,... ) više puta s pogrešnom lozinkom, server automatski aktivira ovu vrstu sigurnosne zaštite i blokira njegovu IP adresu. Ako se to dogodi, korisnik neko vrijeme nije u mogućnosti pristupiti svojoj web lokaciji i korisničkom računu. Molimo Vas provjerite svoje korisničke podatke i lozinku, resetirajte svoj router kako biste dobili novu "čistu" IP adresu, spojite se na CPanel preko poveznice npr.: www.nazivdomene.hr/cpanel kliknite na ikonu "IP Blocker" i provjerite jel Vaša IP adresa blokirana! Kliknite za prikaz Vaše trenutne IP adrese!

- lozinka za cPanel i FTP pristup je jedinstvena, tj. promjenom cPanel lozinke automatski mijenjate i lozinku za pristup putem FTP odnosno FTPS/SFTP protokola. Lozinka se mijenja na način da se prijavite u cPanel i kliknete na ikonu eng. "Password & Security", unesete staru, te upišete i potvrdite novu lozinku. Opcija eng. "Enable Digest Authentication" može ostati isključena. Napomena: - neka Vaša nova lozinka bude što složenija sastavljena od velikih i malih slova, te brojki i specijalnih znakova duljine minimalno 8-10 znakova. Nikada ne koristite istu lozinku kao za razne web servise npr. Gmail, Facebook, etc.

- Vašu novu web stranicu i datoteke moguće je postaviti u predefinirani "www" ili "public_html" direktorij pomoću bilo kojeg FTP klijenta ili putem glavnog upravljačkog sučelja cPanel-a klikom na ikonu eng. "File Manager". Za FTP klijent, preporučujemo da koristite FileZillu - besplatan, brz i pouzdan FTP klijent s mnoštvom korisnih značajki i vrlo jednostavnim sučeljem. Preporuka je da Filezillu koristite uz SFTP (eng. "SSH File Transfer Protocol") na portu 22 za visoku razinu sigurnosti i stabilan rad.

Datum aktualizacije: 18.01.2021.
Verzija: 1.4

UGOVOR - UVJETI KORIŠTENJA WEB HOSTING USLUGA

Uvjeti korištenja Internet usluga, zakupa domena te ostalih usluga koje pruža firma ENGRAM d.o.o (u daljnjem tekstu: "ENGRAM") te Vas kao korisnika navedene usluge (u daljnjem tekstu: "KORISNIK"). Prihvaćanjem navedenih uvjeta korištenja prilikom narudžbe smatra se da ste uvjete korištenja pročitali, shvatili te ih u potpunosti prihvaćate. 

Korisnici mogu otkazati usluge u bilo kojem trenutku. Naknade koje su plaćene, ENGRAM nema obavezu vratiti, osim ako je do zahtjeva došlo unutar prvih mjesec dana (računajući od dana uplate) korištenja usluge/a.

1. VAŽNO:

* ENGRAM pruža usluge web smještaja (eng. Web hosting), zakupa domena te ostalih usluga vezanih uz internetske usluge.
* ENGRAM u potpunosti zadržava pravo suspenzije ili otkazivanja svojih usluga korisnicima koji krše navedene uvjete korištenja.
* ENGRAM ima pravo korekcije i izmjene cijena bez prethodne najave.
* ENGRAM zadržava pravo izmjene sadržaja svih uvjeta korištenja bez prethodne najave.
* Svaki pokušaj da se napravi šteta na serveru ili šteta drugom korisniku je strogo zabranjena.
* Svako prekomjerno iskorištavanje resursa na serveru dovodi do trenutne suspenzije korisničkog računa.

1.1 SADRŽAJ VAŠIH INTERNETSKIH STRANICA NE SMIJE SADRŽAVATI:

- elemente rasne diskriminacije, mržnje ili nasilja.
- "HACKING" programe, skripte i/ili slične sadržaje.
- poziv na ilegalne aktivnosti propisane zakonom.
- sadržaj vezan uz prodaju piratskog software-a ili materijala, ili postaviti linkove koji vode prema istome sadržaju (npr.: warez, warez linking, p2p, torrent, open proxy skripte, etc.).
- sadržaj vezan uz promociju ili poticanje na korištenje opojnih droga ili drugih sredstava čija je uporaba strogo zabranjena zakonom.
- pornografski sadržaj.
- fotografski, audio ili video materijal kojem niste ovlašteni distributer ili vlasnik i kojim se krši bilo koji oblik vlasništva drugih osoba.
- linkove na sav ranije spomenuti materijal ili na upute kako do njih doći ili kako se isti koriste.

1.2 STROGO JE ZABRANJENO:

- slanje neželjene elektroničke pošte (eng. SPAM) na veći broj adresa, što rezultira crnom listom (eng. BLACK LIST).
- SCAM i PHISHING - je najstrože zabranjen na serverima i rezultirati će trenutnom i trajnom suspenzijom računa ukoliko zaključimo kako je to vlasnik hosting računa sam postavio te namjerno obavljao prijevaru.
- HACKING i/ili hacking skripte - su najstrože zabranjeni na serverima. Hakerske skripte, povezivanje  (link-anje) na iste. Pokušaj oštećivanja lokalnog ili napad na druge sustave su najstrože zabranjeni i rezultirati će trenutnim gašenjem zakupljenog korisničkog računa bez prethodne najave.
- Slanje tzv. „lanac pisama“ (eng. CHAIN LETTER).
- Korištenje servera i naših usluga za DoS (eng. Denial-of-service attack) napade.

NAPOMENA: Za cjelokupan sadržaj objavljen i postavljen na Vašem zakupljenom računu odgovarate isključivo Vi!

1.3 POVRAT UPLAĆENIH SREDSTAVA (30 - DNEVNA GARANCIJA POVRATA NOVCA):

ENGRAM Vam GARANTIRA  povrat uplaćenih sredstava za sljedeće usluge: web hosting pakete u trajanju od 30 dana. U garanciju o povratu novca nisu uključene sljedeće usluge: registracija domena (pošto se domene registriraju na vaše ime te su u Vašem vlasništvu), zakup SSL certifikata, zakup dodatnih IP adresa, zakup Privatnosti domene te ostalih dodatnih usluga izvan web hosting paketa. 30 dnevni povrat novca odnosi se na razdoblje od zaprimljene uplate vaše narudžbe web hosting paketa do isteka 30-og dana od narudžbe iste. Zahtjev za povratom sredstava potrebno je poslati u pisanom obliku na našu e-adresu: engram@engram.hr. Povrat uplaćenih sredstava obavlja se u roku od 7 dana nakon predanoga te zaprimljenoga/potvrđenog naloga za povrat sredstava. ENGRAM se također obavezuje korisnicima svojih usluga da će u slučaju nemogućnosti ispunjavanja svojih preuzetih obaveza vratiti korisniku uplaćena sredstva (odnosno razliku između iskorištenog dijela uplaćenih sredstava te neiskorištenog dijela uplaćenih sredstava). ENGRAM neće izvršiti povrat novca (usprkos trideseto dnevnoj garanciji povrata novca) ukoliko je došlo do povrede nekih od navedenih uvjeta korištenja iz točaka 1.1 i 1.2. Ukoliko ste zakupili domenu i web hosting paket putem ENGRAM-a, povrat Vašeg web hosting paketa i domene bit će umanjen za cijenu domene, budući da se domena registrira na minimalno 1 godinu te je isključivo u Vašem zakupljenom vlasništvu od strane ovlaštenog registra.

1.4 REGISTRACIJA DOMENE (ILI VIŠE NJIH):

- sve domene registrirane putem ENGRAM-a registriraju se isključivo na vaše ime, ime vaše tvrtke ili obrta. ENGRAM samo administrira vaše zakupljene domene prema vašim nalozima, te se ne smatra vlasnikom bilo koje vaše zakupljene domene. 
- ENGRAM ne može snositi odgovornost za bilo kakav gubitak domene ukoliko korisnik ne produži ili ne želi produžiti vlastitu domenu na vrijeme. Također, ENGRAM neće snositi odgovornost ukoliko je trenutno slobodna domena kod registra slobodna, a u međuvremenu zakupljena od treće strane.
- ENGRAM neće snositi nikakvu odgovornost ukoliko korisnikovu domenu obriše registar domena zbog narušavanja uvjeta korištenja (korištenje domene za slanje neželjene pošte eng. SPAM).
- Vašu domenu potrebno je obnoviti prije isteka iste jer nakon isteka ne možemo garantirati mogućnost obnove iste.
- ENGRAM će korisniku poslati obavijest prije isteka domene o potrebi obnove domene. Ukoliko korisnik NE OBNOVI domenu u tom roku ista je podložna "trajnom gubitku", te se korisnik u potpunosti slaže da ENGRAM neće biti odgovoran za gubitak iste.
- akcijske cijene domena biti će zakupljivane prema navedenoj cijeni u trajanju od 1 godine, dok nakon isteka 1 godine ne možemo garantirati obnovu po akcijskoj cijeni. Domene zakupljene po akcijskim cijenama nije moguće transferirati u drugi registar narednih godinu dana.

1.5 PLAĆANJE USLUGA:

- sve usluge koje pruža ENGRAM biti će naplaćene prema izdanoj ponudi/pred-računu (osim ako nije izričito drugačije dogovoreno).
- ponude za produženje zakupljene usluge biti će poslane u intervalima od 30 dana do isteka usluge, te 15 dana do isteka usluge. Također će biti poslana zadnja obavijest 5 dana nakon isteka usluge.
- ukoliko se plaćanje ne izvrši u roku od 10 dana nakon isteka usluge, korisniku će biti poslana zadnja obavijest o isteku valute, te ukoliko korisnik ne uplati sredstva prema toj obavijesti zakupljeni račun i/ili usluga biti će suspendirana. Ukoliko ni nakon dodatnih 5 dana korisnik ne uplati navedenu uslugu i/ili web hosting račun, račun će automatski biti obrisan sa svim Vašim podacima s naših servera, bez mogućnosti obnove istoga.
- za sve obrisane račune s naših servera zbog neplaćenih računa ENGRAM nije obavezan čuvati kopije podataka odnosno backup istih.
- sve cijene vezane za web hosting na ovoj Internet stranici iskazane su neto u kunama bez PDV-a. ENGRAM zadržava pravo promjene cijena bez prethodne najave.

1.6 ZAŠTITA PRIVATNOSTI KORISNIKA:

- ENGRAM se obavezuje da će sve osobne podatke korisnika dostavljene u tijeku narudžbe koristiti isključivo u svrhu kontakta s korisnikom i otvaranja vašega (novog) korisničkog računa. Opširnije o tome koje osobne podatke prikupljamo možete pročitati na poveznici Uvjeti korištenja stranica i GDPR.
- ENGRAM se obavezuje da će zaštititi sve korisnikove osobne podatke, te da ih neće koristiti u druge svrhe.
- ENGRAM se obavezuje da neće prodavati, iznajmljivati ili dijeliti korisnikove podatke trećoj strani bez korisnikove suglasnosti.

Osim u slijedećim izuzecima sukladno odobrenju korisnika:

- registracija domena (gdje se korisnički podaci moraju dostaviti kako bi domena mogla biti ispravno i u potpunosti registrirana na korisnikovo ime i/ili tvrtku), registracija programa i SSL certifikata, potrebe državnih institucija RH i/ili EU (samo na osnovu službenog pismenog naloga).
- u slučaju istrage državnih institucija Republike Hrvatske, pravnog spora ili tužbe, na osnovu službenog naloga, korisnik web prostora dužan je omogućiti pristup administraciji svog web prostora, traženim podacima, RAW logovima, MySQL
bazama pripadajućim tablicama, aplikacijama i sl. u cilju neometane istrage istih.

1.7 ODGOVORNOST:

- korisnik naših usluga prihvaća, te se slaže da ENGRAM nije odgovoran za sadržaj postavljen/objavljen na njegovim Internet stranicama zakupljenih kod ENGRAM-a.
- korisnik prihvaća te se slaže da ENGRAM nije, niti može biti odgovorna ukoliko su serveri (web hosting paketi) nedostupni zbog viših utjecaja: programskih, hardware-skih, te elementarnih kvarova ili nepogoda, hacker-skih napada, ispada Internet mreže ili ispada globalnih datacentara.

1.8 SIGURNOSNA KOPIJA (eng. BACKUP) PODATAKA:

- ENGRAM radi dnevni, tjedni i mjesečni backup vaših podataka/računa. Ukoliko je potreban povratak (eng. RESTORE BACKUP) podataka korisničkog web hosting računa u mogućnosti smo isti pružiti. Ukoliko korisnik želi MOŽE zakupiti zaseban USB BACKUP svih svojih podataka prema unaprijed dogovorenom vremenskom spremanju i periodičkom objavljivanju istih. Ova usluga se posebno naplaćuje korisniku i ugovara na zahtjev.
- Iako ENGRAM radi dnevni, tjedni i mjesečni backup, te omogućuje preko OFFSITE backupa dodatnu sigurnost vaših podataka, ENGRAM ne može snositi odgovornost uslijed ”trenutnih” gubitka podataka u korisnikovom web prostoru, što je najčešće prouzrokovano korisnikovim nenamjernim ili ”slučajnim” brisanjem istih.

1.9 KORIŠTENJE WEB HOSTING RAČUNA:

- ENGRAM omogućuje korisnicima neograničen (FLAT) promet prema internetu kod nekih računa. Neograničen promet nije namijenjen za zlonamjerno trošenje prometa (npr. neograničen upload datoteka na server, te distribuciju na internetu i sl.).
- zabranjuje se dijeljenje neograničenih e-mail računa trećim osobama, pružanje besplatnog i/ili web hosting-a ili besplatnog e-mail hosting-a. trećim osobama.
- korisnik prihvaća da će koristiti web hosting pakete samo za vlastite namijenjene aplikacije te objavljivanje sadržaja vlastite Internet stranice.
- korisnik usluga web hosting paketa obavezuje da će svoj zakupljeni paket koristiti prema FAIR USAGE opciji odnosno da svojim radom neće ugrožavati rad drugih stranica smještenih na serveru.
- ukoliko korisnik ugrozi rad ostalih stranica korisnik će biti privremeno suspendiran do otklanjanja nastaloga problema.

2. UGOVOR O RAZINI USLUGE (eng. SERVICE LEVEL AGREEMENT) u daljnjem tekstu ”SLA”:

- ENGRAM garantira da će dostupnost Internet servera biti 99.5% u jednom mjesecu. Brojka od 99.5% je ostvariva, a ovih mogućih 0.5% preostalog vremena zadržavamo za potrebe održavanja mreže/a i mrežnih komponenti, te nadogradnju software-a i hardware-a naših partnera. U našoj praksi Realni UpTime iznosi 99.9%.

Postoje niže navedeni mogući izuzeci u ostvarivanju zadanih UpTime kriterija:

2.1 ODRŽAVANJE MREŽE I MREŽNIH DIJELOVA: 

- ukoliko će biti potrebni radovi na mreži i mrežnim komponentama, ENGRAM će poduzeti sve što je u našoj moći kako bi minimalizirala postotak downtime-a odnosno nedostupnosti stranica. Prije bilo kakvih radova, svi korisnici će biti obaviješteni o radu koji slijedi i predviđenom downtime-u. Održavanje mreže ne ulazi u SLA.

2.2 ODRŽAVANJE POSLUŽITELJA:

- u slučaju održavanja servera, ENGRAM će poduzeti sve što je u našim mogućnostima da se postotak downtime vremena potrebnog za najavljeno održavanje opreme minimalizira. Prije bilo kakvih radova, svi korisnici biti će pravovremeno obaviješteni o radu koji slijedi i predviđenom downtime-u. Održavanje serverske opreme ne ulazi u SLA.

2.3 ODRŽAVANJE PROGRAMA (eng. Server Software Maintenance):

- najvažniji dio svakog servera je software, održavanje i nadograđivanje software-a samog servera je neophodno za stabilan i siguran rad. Prije bilo kakvih radova, svi korisnici će biti obaviješteni o radu koji slijedi i predviđenom downtime-u. Održavanje softwarea ne ulazi u SLA.

2.4 NAPADI NA POSLUŽITELJ:

- ENGRAM ne može jamčiti da u slučaju napada ( DDoS ili slično ) na neki od naših servera ili mrežu ENGRAM serveri i/ili mreža neće biti nedostupni. Nakon bilo kakvoga napada, svi korisnici mogu biti obaviješteni o napadu ukoliko je napad prouzrokovao probleme u radu pokriveno zakupljenom uslugom korisnika. Napad na servere i/ili datacentar (mrežu) ne ulazi u SLA. Svi naši korisnici zaštićeni su dodatnom vatrozid (eng. Firewall) zaštitom.

2.5 PAD SERVERA / SUSTAVA:

- ENGRAM se obvezuje da ukoliko dođe do ”pada” servera u trajanju dužem od 10 minuta (downtime-a) [osim zbog navedenih iznimaka u SLA] - obavijestit ćemo korisnika i kompenzirati ćemo korisniku nastalu štetu dodatnim mjesecom besplatnog zakupa ili povećanjem web hosting-a na veći paket (opcija ovisna o dogovoru).

JOŠ JEDNOM NAPOMINJEMO, KAKO SE RADI O POSLOVNOM WEB HOSTING-u I PRUŽANJU NAŠIM KORISNICMA USLUGA NA NAJVIŠOJ RAZINI, U SLUĆAJU KRŠENJA BILO KOJIH SPOMENUTIH UVJETA KORIŠTENJA, BITI ĆEMO PRIMORENI ODMAH OTKAZATI ZAKUPLJENU USLUGU/E. UNAPRIJED HVALA NA RAZUMJEVANJU!

Top